ورود سودیکو به بورس کالای ایران 1401/11/25 - 08:35:54

شرکت سودیکو بنابر تصمیمات مدیریت ارشد، جهت فروش برخی از کالاها و اقلام وارد بورس کالای ایران شد. پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، برخی از کالاهایی که از طریق فرآیند داخلی سودیکو به روش مزایده به فروش می رسید از طریق بورس کالا کشف قیمت و به فروش خواهد رفت. بورس کالای ایران محلی برای ارائه کالا و کشف قیمت با روش مزایده می باشد.

بورس کالا، بازاری است که کالاهایی از قبل تعریف شده در این بازار مورد معاملات قرار می ‌گیرند. در این بازار تعداد زیادی عرضه‌‌کننده و متقاضی از طریق کارگزاران رسمی اقدام به معامله در این بازار می ‌کنند، بورس کالا در ایران در حوزه های رینگ‌ های فلزات، پتروشیمی و معاملات مشتقه که فعلا منحصر به معاملات سکه های طلا می باشد فعالیت دارد.

بورس کالای ایران نیز همانند دیگر بازار های مالی خدماتی را به صورت الکترونیکی در سایتime.co.ir ارائه نموده است که سرمایه‌گذاران به راحتی می توانند با ورود به این سایت از امکانات آن به صورت آنلاین بهره مند شوند.

از جمله مزایای ارائه کالا در بورس کالا، افزایش وسعت دایره مشتریان و کشف قیمت به بالاترین پیشنهاد ارائه شده می باشد. در بورس کالا مشتریان شامل عموم مردم و در نتیجه قیمت کشف شده رقابتی و مطلوب تر خواهد بود.